dimecres, 21 de febrer del 2007

18-F: Where have all the flowers gone?


Aquesta setmana ha fet un any de la manifestació convocada a Barcelona per la Plataforma pel dret a decidir. Poc gregari o potser un punt escèptic amb aquest gènere d'acció col·lectiva, no sóc gaire abonat a anar a manifestacions. Però el 18 de febrer de l'any passat, engrescat per bons amics i familiars, jo també era a la Gran Via de Barcelona. Vaig tornar a casa feliç per l'èxit de la iniciativa i les bones vibracions rebudes (malgrat que un amic amb qui compartirem el trajecte de tornada va perdre la cartera durant l'acte i, plegats, vam acabar la jornada a la comissaria interposant la denúncia).

Aquella mateixa setmana moria l'enyorat Francesc Ferrer.

Recordant aquells dies m'ha vingut al cap una ensucrada cançò de Pete Segger que un profe d'anglès kumba de l'institut de Palafrugell ens ensenyà a principis dels vuitanta:

Where have all the flowers gone?
Long time passing
Where have all the flowers gone?
Long time ago
Where have all the flowers gone?
Girls have picked them every one
When will they ever learn?
When will they ever learn?

Estrany el relligar passats associant imatges i cançons...

3 comentaris:

  1. Caram Jordi, veig que últimament practiques el trilingüisme... Jo encara penso continuar monolingüe i que duri.

    ResponElimina
  2. Xoia, però els Beatles no cantaven en anglès? Aleshores tu com a mínim practiques bilingüísme. Jo sóc més del francès...

    ResponElimina
  3. Enyores el dret a decidir??? Clar ara simplement feu el que us manen!!!

    A veure si planteu cara!!

    ResponElimina