dimecres, 3 de gener del 2007

Propòsit

Abans de res, gràcies Joan, Rufí, Narcís i als comentaristes a qui no tinc el gust de conèixer per les paraules de benvinguda a la constel·lació blocaire. I ara que hi penso, m'adono que no he iniciat el meu bloc amb allò que marquen els cànons, és a dir, explicant els pròposits.

Amb aquest bloc voldria fer aportacions, i rebre'n, en forma de reflexions (o crítiques) que el dia a dia de la vida laboral potser no permet de fer. Evidentment, el desenvolupament de l'activitat blocaire els darrers temps, i les noves possibilitats ofertes per la última generació d'aplicacions d'internet, dóna una plataforma fantàstica per aquesta funció.

Les àrees temàtiques que modestament m'agrada abordar són, entre d'altres, la política i els moviments socials. No tant enteses com a recital d'argumentaris de partit, cada vegada més presents mediàticament, sinò més aviat en l'acepció de la política més propera als mecanismes de la presa de decisions, a les qüestions de governança, o a l'anàlisi de les intereaccions entre decisors públics i actors socials, econòmics o no governamentals. Ja ho veieu, amics politòlegs (Joan, Narcís, Miquel), que us tinc una mica d'enveja. Perdoneu l'agoserament. Serà que els juristes som uns politòlegs frustrats?.

A banda d'això també m'agradaria encentar discussions sobre literatura i altres arts (cinema, música i, perquè no? els petits plaers de la vida).

Això és la intenció, però de bones intencions l'infern n'és ple.

1 comentari:

  1. Endavant Jordi! Espero amb atenció les teves opinions personals. I d'enveja ben poca. Jo, de politòleg en tinc ben poc...igual algun dia em decideixo i m'hi poso en serio!

    ResponElimina